lauantai 24. syyskuuta 2011

Paju haaveilee talvesta

Olispa jo talvi! Äiti, millon talvi tulee?
Oisko jo talvi? Ihan huomenna!

Heti talven ensimmäisenä päivänä ostetaan niitä marmeladeja.
Ne on niin ihania. Minä odotan niitä marmeladeja...
Minä syön niitä yhtenä päivänä koko rasiallisen. Minä leikin, että ne on eri värisiä palloja.

Sit mä saisin leikkiä ulkona lumihangissa ja tehdä lumiukon. Nä leikkisin ulkona lumessa koko päivän.
Muistahan, että pitää ottaa yksi porkkana. Säästää se porkkana. Minä laitan sen nenäks.

Tulispa joulu! Haluisin lahjaksi kaksi violettia Salamaa ja yhden sinisen Salaman.
Niin paljon lahjoja!

Päivät ja yöt pitää mennä ihan pikanopeesti,
ihan silmänräpäyksessä on jo talvi.
Pitää olla jo talvi!

4 kommenttia:

Maria kirjoitti...

Odotan joulua melkein yhtä paljon:D

Marikki kirjoitti...

Nyt onkin hyvä aika alkaa jouluodotus :-) - minulle nimittäin juuri se odotus on ihan parasta :-).

tinttarus kirjoitti...

Odotuksessa on suloista taikaa! Syyskuu kääntyy lokakuuksi jo ihan pian....kutsuu viileyttä likemmäs. Minusta on jännä ajatella, että kylmä kietoo kätensä kohta ympärillemme, ja samaan aikaan se suurimman rakkauden lämpö saapuu samoin askelin päästäkseen ihan likelle.Joulunodotuksen saa aloittaa♥

Ensimmäisten lumihiutaleiden lumovoiman odotteluun Pajulle paljon iloa ja kärsivällisyyttä:)

Marikki kirjoitti...

Tinttarus: Kolmevuotiaat eivät ole niitä kärsivällisimpiä odottajia , mutta selvästi hän myös nauttii näistä ajatuksista ja haaveista...