maanantai 20. helmikuuta 2012

Tunnustus


Kiitos, Niina!


Tunnustuksen myötä pitää huomioida seuraavat asiat:
* kiittää (ja linkittää!) tunnuksen antajaa
* kertoa 7 asiaa itsestään
* laittaa tunnustus 15 blogiin


1. Niskat on jumissa. Kerroin sen jo. 
2. Olen menossa pulkkamäkeen kavereiden kanssa. Jih! 
3. Saan fiboja Jukka-Pojan biisissä käyttämästä sanasta tietotaivas. Haluaisin melkein uskoa sellaseen...
4. Olen piiloujo ja esiinnyn (tavallaan) työkseni. Miettikää sitä...
5. Olen kahlannut melkein kaikki Kuusen kirjoittamani tekstit (7 vuotta!!!) läpi ja poimin erikseen lapsista muistiin kirjoitetut jutut heille talteen. Ei ihme, jos on niska jumissa. 
6. Valokuvien koostamisessa oon vaan pari vuotta jäljessä nykyajasta...
7. Liikutun helposti. Se on vähän noloa. 

NÄILLÄ NISKOILLA en, oi suokaa anteeksi te ihanien blogin pitäjät, 
mitenkään voi askarrella VIITTÄTOISTA linkkiä ja käydä jakamassa tunnustuksia. 

Kumarran syvään ja nöyrästi,
pahoitellen,
ja jätän eteenpäin jakamisen tällä erää tekemättä. 

Luen teitä lämmöllä! 


3 kommenttia:

Marikki kirjoitti...

Otin kommenttien valvonnan nyt pois päältä, kun vaikutti siltä, ettei se auttanut, vaan sanavahvistuksia kysyttiin joka tapauksessa.

Niina Oivi kirjoitti...

Marikkiiii...

TIETOTAIVAS! Mistäs tiesit?! ;)

Ei tiettys tota ole paggonen mihkään lähettäää, mitään ei ole pakko, paitte se yks. (ja sekin ehkä)
(Well, don't wanna lie)
(miten kukin aikanaan)
(eikä sitä mietitäs nytte!)
(Tai koskaan!)

...mäkin liikutun erit helposti... Tosin en nolostu. Mikä sua nolostuttaa jos?

Marikki kirjoitti...

Kun mun kai pitäisi olla kauhia kovis, etenki töissä, sellanen tietohirmu oike,
mut sit mä oon ihan pehmo.
Luulevat joksu tädiks vielä :-).

Ei mua tosi enää niin hävetä, kun oon alkanu olla tarpeeks iäkäs...